sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Aprecieri despre concursul -Iarna sahista Bucuresteana.

   La concursul desfasurat la Juventus am putut remarca o noua sala pentru sah,care a facut ca spatiul de joc sa creasca simtitor si parintii sa poata avea o sala de asteptare corespunzatoare,unde sa analizeze rezultatele.
   Aici este un loc unde se organizeaza concursuri pentru juniori constant,care este un fapt de apreciat.
   Le multumesc organizatorilor,(domnului Sofran si domnului Coman) pentru eforturi si pentru ca mi-au trimis rezultatele pentru publicare,impreuna cu fotografiile de rigoare.
  Ce imi doresc in plus de la concursurile pentru juniori:
  Premii pe masura muncii micilor jucatori.
     Copii sahisti se duc  la  o scoala care ii suprasolicita,apoi gasesc timp si energie sa invete  sah si sa vina la concursuri cu doua,ba chiar trei runde pe seara si sa faca performanta!
     Nu ii compatimesc,ii admir si din motivele astea imi doresc sponsori la concursuri de sah care sa le ofere premii gen: role,biciclete,jucarii sau alte motive de a practica sah.Cu premii doar din taxe (20 de lei), ma mir ca mai organizeaza cineva sah pentru juniori.

Juniorii Alcor Bucuresti la Iarna sahista bucuresteana.
 Performanta noastra este remarcabila,deoarece juniorii "mei" au un singur an de pregatire.
1.Bolea Alex (locul 2 la 10ani) si Caraba Alex(locul 2 la 8 ani)

2.Mihai Catalin(stanga,Locul 6 la 8 ani) si Alexa Andrei(dreapta locul 10 la 8 ani)

  Ma gandesc ca abia am inceput anul si imi va face o deosebita placere sa infrunt cluburi mari si sa le mai si inving,din cand in cand.(macar ca antrenor).
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu